31 Mayıs 2013 Cuma

Dekupaj Çalışması

Tekrardan merhabaaaaaaaa :)
Arayı açmadan hemencecik ilk dekupaj çalışmamı sizinle paylaşmak istiyorum. İlk olarak çok zormuş gibi görünse de göründüğü gibi zor bir iş değilmiş onu baştan belirtmeliyim. Ben ayakkabı yenileme projelerimden artan akrilik boyalarımı kullandım.Ayrıca kolay boyamak için ilk katı ponpon fırça ile boyamak işinizi çok kolaylaştıracaktır. Ben ponpon fırça kullanmak yerine bulaşık süngerinin arka kısmını kullandım aynı işlevi gördü :) İkinci katı da fırçayla boyadım tamamen pürüzsüz bir yüzey elde ettim. Daha sonra çıktısını aldığım desenlerin kesim işlemini yaptım.Veeeee gelelim dekupaj kısmınaa... En eğlenceli yeri de bu olsa gerek :)
Kestiğim desenlerin arkasına iyice cadence dekupaj tutkalını sürdüm ve istediğim şekilde yapıştırdım. Yapıştırdıktan sonra da üzerine ince bir tabaka şeklinde tutkalı sürdüm. Tutkalı ortadan kenarlara doğru fırça yardımıyla sürdüm ki altında hava kabarcığı kalmasın. Son aşama olarak da üzerine sprey vernik sıktım veeee işte sonuç :) Ha bu arada ilk defa dekupaj yapacaklar için söylemeliyim ki- benim kafama takılmıştı yapmadan önce- dekupaj tutkalının rengi beyaz ama kuruyunca şeffaflaşıyor :)  




                                                           Sevgiyle kalın evrenin torpillileri :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder