31 Mayıs 2013 Cuma

Gelin Buketi


Merhaaaabaalaarr Blogumun Torpilli İnsanları :)
Bu postum gene gelin adaylarımıza...Malum hazırlıklar tam gaz devam ederken kendim için seçtiğim gelin buketlerini sizlerle de paylaşmak istedim ki aramızdaki müstakbel gelinlere de fikir versin. Malumunuz son zamanların modası doğal çiçeklerden yapılan buketler. Ve bence harikulade görünüyorlar. Bir kere en önemlisi doğallar...Benim tavsiyem sizin de  tercihinizi doğallıktan yana kullanmanız. Ama tercihinizi yapay çiçeklerden yana kullanacaksanız, doğalına çok yakın yapay çiçekler var piyasada onları tercih edebilirsiniz. Hatta ''madamecoco'' ya bir göz atın derim. Hem doğal görünümlü hem de daha hesaplı bir buket elde edebilirsiniz. Şu sıralar madamecoco da inanılmaz bir indirim olduğundan ben de yedek bir gelin buketi yaptım kendime :) Gelin buketimi süsleyip püsleyince huzurlarınıza çıkaracağım tabii ki :)
Ayrıca aşağıda paylaştığım buketlerin çoğunu ''cicekdiyarı.com''da bulabilirsiniz. Yeterince gevezelik yaptım sanırım hadi buketlerimize göz atalım :) 






                                                               Sevgiyle Kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder