31 Mayıs 2013 Cuma

Gelin Adaylarına...

Sevgili Gelin Adayları :)
Herkes en özel gününde, en güzel, en eşsiz , en değişik olmak ister. Bunun sonucu olarak da düğüne aylar kala araştırmalar başlar. Ne yapsam,nasıl yapsam diye internet siteleri talan edilir :) Bu aralar ben de düğün hazırlıkları içerisinde olduğumdan sizleri gayet iyi anlıyorum. Benim tavsiyem detaylara önem vermenizden yana.Benim ilk araştırmam kınanın dağıtılacağı paketlere ilişkindi. İnternette gördüğüm lavanta keselerini çok beğenmiştim sonra aklıma kınaları onlara koymak geldi veeee bir anda kendimi kına keselerimi yaparken bulum :)) İşte sonuç :)


Gelelim kına keseleriyle başlayan yolculuğumuzun ikinci bölümüne :) Kına keseleri bittikten sonra daha ne yaparım nasıl yaparım derken kullanmadığım şampanya kadehlerim aklıma geldi ki alttaki fotodan da anlaşılacağı gibi onlarda süslenip püslenip düğüne hazırlandılar :)

Gelelim sonraki adıma :) Şimdi de kendimi kaptırıp allayıp pulladığım tefler,takı kurdeleleri, kına için yaptığım el gülüm veee gelinlik askım var...tatattaaaattaaammmmm :)







Eveeeetttttt ilerleyen zamanlarda sizlerle nedimelerim için hazırladığım taçları, fotoğraf çerçevemi ve daha fazlasını da paylaşacağım...
Veee unutmadan sipariş vermek isteyenler bana mesaj atabilirler ;)
SEVGİYLE KALIN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder